Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

avagy lásd néha rózsaszínben a világot, ha másképp nem megy, ezek segítenek...

Eper és rosé

Eper és rosé

Amikor egy álom valóra válik...

2016. augusztus 19. - Viktória András

tumblr_n02syjqwcc1trpqxno1_1280.jpg

Szeretnék valamit megosztani Veletek. Mégpedig egy álom megvalósulását... Ehhez szeretnék egy rövid történetet elmesélni.
Ugye az írás és az olvasás nálam már régi szenvedély, nos akik ugyanezen szenvedélybetegségekben de legalábbis ezek közül az egyikben szenvednek, azok tudják, hogy amint találunk egy szerzőt, akinek az írásai közel állnak hozzánk vagy valami megfog belőle minket, annak a szerzőnek a munkásságát figyelemmel követjük. Nos nekem is sok ilyen van, viszont szeretnék most két embert kiemelni, mert nagyon sokat segítettek abban, hogy nem adtam fel az álmaimat és, hogy most egy álom valóra vált.
Az egyik szerző nem más, mint Veréb Emese, akinek évek óta figyelem a munkásságát, imádom az összes írását, gondolatát. Néha olyan, mintha a fejembe látna, olyan érzéseket formál gondolattá, amelyeket én is érzek, de nem biztos, hogy azt így, ilyen formában le tudnám írni. Nagyon sokat adnak az írásai nekem, sokszor átsegítettek nehezebb időszakokon, és ezzel nem vagyok egyedül szerintem
A másik szerző, Albert Tímea, akit tulajdonképpen Emese oldalán keresztül ismertem meg, ott láttam először az írásait, és hát mit ne mondjak, hamar rákaptam Ezek után az Ő írásait is rendszeresen követtem. Ő olyan stílusban ír, amit azonnal felismersz, nem fogod összetéveszteni senkivel, lejut a lelked mélyéig és jön a felismerés, hogy nem vagy egyedül, hogy mindenkinek megvan a saját története és, hogy ez pont arra jó, hogy felépítsd és megéld az álmaidat. Mert képes vagy rá.
Nos és, hogy hogyan kapcsolódik ez ahhoz, hogy egy álom valóra vált?
Úgy, hogy Timi és még néhány hozzá hasonlóan tehetséges író létrehoztak egy online magazint, Lendület néven. A magazin lényege, hogy fiatal, tehetséges művészeket mutasson be. Amikor először olvastam a magazin oldalát, még csak hiú ábrándként merült fel bennem, hogy mi lenne, ha... Mi lenne, ha egyszer én is írhatnék ide, ha egyszer viszontláthatnám itt egy írásomat.
És láss csodát, az álom valóra vált, jelenleg a magazin szerkesztőjeként viszontlátom az írásaimat, és nem tudom szavakba önteni, hogy ez mit jelent számomra!
Szóval ezúton szeretném megköszönni mindkettőtök támogatását és segítségét, hogy ez az álom megvalósulhatott! Valamint szeretnék még két embernek köszönetet mondani, amiért itt a magazinban segítenek nekem, ők pedig Lábas Kitti és Babrik Alexandra
Szóval a lényeg, amit ismét megtanított nekem az élet, hogy ne adjuk fel az álmainkat, mert előbb vagy utóbb, kitartó munkával megvalósíthatjuk őket!
Köszönöm
A magazint és az engem bemutató cikket itt találjátok.
A magazin facebook oldalát pedig itt.
Remélem tetszeni fog nektek

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eperrose.blog.hu/api/trackback/id/tr1010428548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása