Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

avagy lásd néha rózsaszínben a világot, ha másképp nem megy, ezek segítenek...

Eper és rosé

Eper és rosé

És vége...

2016. szeptember 23. - Viktória András

Nem nagyon szoktam bulvár híreket, politikát vagy bármi mást behozni az oldalamra, de van valami ami mellett most én sem tudok szó nélkül elmenni. Igen, a Brad Pitt-Angelina Jolie páros. Vagyis pont, hogy már nem páros... Megmondom őszintén, hogy amikor kiderült a kapcsolatuk én is azok közé tartoztam, akik negatívan álltak a dologhoz, nem mintha bármilyen módon is érintene engem a kapcsolatuk változása illetve maga a kapcsolat léte vagy nem léte. Aztán eltelt néhány év és ők kitartottak egymás mellett jóban-rosszban. És én ezt annyira tiszteltem bennük, hogy egyfajta példa lett a kapcsolatuk számomra. Mindig arra vágytam, hogy úgy nézzen rám egy férfi, ahogy Brad Angelinara, és fordítva... Nos lehet, hogy mindez gyerekesen, sőt hülyén hangzik, de volt az ő kapcsolatukban számomra valami, amire azt mondtam, hogy én is ezt akarom! Ez pedig az, hogy küzdöttek. Küzdöttek egymásért, magukkal, maguk ellen, a világ ellen, és minden ellen, ami kettejük közé állt volna.
És most vége. Mint mindennek ennek is van egy kezdete és van egy vége. A sors mindig emlékeztet minket arra, hogy amit ad, azt el is tudja venni...
Számomra ezt szimbolizálta kettejük kapcsolata... Mint mondtam, szimbolizálta. Múlt idő.

A bejegyzés trackback címe:

https://eperrose.blog.hu/api/trackback/id/tr2711737645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása