Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

avagy lásd néha rózsaszínben a világot, ha másképp nem megy, ezek segítenek...

Eper és rosé

Eper és rosé

Én? Ő? Mi?

2016. július 27. - Viktória András

Most akkor Én, Ő, Mi vagy a függetlenség?
Maradhatunk-e függetlenek, szabadok egy kapcsolatban? Élhetünk-e úgy valakivel, hogy nem veszítjük el magunkat?
A válasz, azt gondolom, igen... Mégpedig azért, mert ha valaki mellett elveszíted önmagad, nem érzed magad szabadnak, akkor nem a megfelelő ember van melletted vagy Te nem vagy a megfelelő ember mellett. Egy igazi társ mellett ugyanis, Én Én leszek, Ő Ő lesz, Mi pedig Mi leszünk és így hárman tökéletesen ki fogunk jönni egymással... Amennyiben nem, úgy egyikőnk kilép a háromszögből és az nem Én leszek és nem is Ő...large.jpgFotó: weheartit

A bejegyzés trackback címe:

https://eperrose.blog.hu/api/trackback/id/tr648917148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása