Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

avagy lásd néha rózsaszínben a világot, ha másképp nem megy, ezek segítenek...

Eper és rosé

Eper és rosé

Választottál.Választottam.Választottunk. Változtattunk.

2016. július 26. - Viktória András

Lehetnek Neked is rosszabb napjaid, pillanataid, én amikor úgy döntöttem, hogy Téged választalak, akkor ezzel azt is választottam, hogy melletted leszek a nehezebb pillanatokban is, sőt olyankor még jobban szeretlek, hisz ilyenkor van rá a legnagyobb szükséged! Én ezt választottam, én Téged választottalak! DE! Én sem leszek mindig erős, lesz, hogy sírni fogok, lesz, hogy ordítani, de olyan is lesz, amikor nem fogok tudni beszélni sem arról, ami fáj, én is el fogok bukni időnként, lesz, hogy nem fogsz érteni sem... Nem vagyok hibátlan, Te sem vagy az, nem is leszünk azok sohasem, de amikor szeretünk valakit, és hozunk egy döntést, azt, hogy beengedjük őt az életünkbe, akkor azzal felelősséget is vállalunk érte és az azt jelenti, hogy nem csak akkor vagyunk jelen, amikor a legfényesebben csillog a lelke, hanem akkor is, amikor csak néhány csillag pislákol benne, azért, mert szeretjük.... Mindenestül.....

A bejegyzés trackback címe:

https://eperrose.blog.hu/api/trackback/id/tr868915660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása